چهارشنبه 24 مهر 1398  
منوی اصلی
نظر خواهي
نظر شما در خصوص نحوه ارائه خدمات شرکت گاز استان هرمزگان چیست؟
   
ضعیف
متوسط
خوب
عالی


بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 502706
تعداد بازديد از سايت: 153820656
تعداد بازديد زيرپورتال: 595175
اين زيرپورتال امروز: 145
در امروز: 7448
اين صفحه امروز: 50
 
امكانات صفحه
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • تعيين صفحه پيش فرض مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
  • آمار بازدید
    تعداد بازدید از سایت: 153820656
    تعداد بازدید این صفحه: 502706
    در امروز: 7448

نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
1398/7/13 شنبهبه همت واحد آموزش انجام شد؛
برگزاری دوره آموزشی مهارت های ارتباطی
دوره آموزشی مهارت های ارتباطی به مدت دو روز با حضور کارکنان در سالن کنفرانس شرکت گاز هرمزگان برگزار شد.





دوره آموزشی مهارت های ارتباطی به مدت دو روز با حضور کارکنان در سالن کنفرانس شرکت گاز هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز هرمزگان، پیمان رنجبر دکترای روانشناسی مدرس دوره، نخستین گام در مهارت های ارتباطی را درمان زخم های روانی گذشته  و دومین گام را عاقل شدن دانست و گفت:  عقل اکتسابی بوده و باید تلاش کنیم از طریق مطالعه، فیلم خوب دیدن، تجربه، فکر کردن، تحلیل کردن، مشورت با فرد متخصص، سفر رفتن و دوستان عاقل داشتن، عقل خود را بسازیم.

رنجبر به 5 اصول اخلاقی در ارتباطات اشاره کرد و گفت: حرمت نفس و حیثیت، واقعیت و حقیقت، رهایی و آزادی، عدالت و انصاف، مهربانی و عشق از اصول مهم اخلاقی در ارتباطات است که باید رعایت شود.

وی تاکید کرد: در ارتباطات باید معلم خود باشیم و مدیریت برخورد حاصل نمی شود مگر با مدیریت بر خود.

پیمان رنجبر در ادامه، مذاکره، تغییر نگاه، جلیقه ضد گلوله، فرار و دفاع را از اصول مدیریت تعارض برشمرد و هر یک از اصول را تشریح نمود.  

 


  نام نظر    
   
  پست الكترونيك  
   
  وب سایت  
   
 
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید

 
   
     

نظرات
نام نظر    
 
پست الكترونيك    
 
وب سایت  
 
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید

 
 
بيشتر
 
خانه | بازگشت |


مجری سایت : شرکت سیگما