صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار اسلایدر 


نسخه چاپي

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان به شهروندان از طریق سامانه سامد، پاسخ داد

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان در سامانه سامد حضور یافت و به سوالات شهروندان هرمزگانی پاسخ داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان ، با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم‌وطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه جهت ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی؛ 

 

 فواد حمزوی،مدیرعامل و مسعود ناصری،رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان،روز شنبه ۲۹خرداد ماه ۱۴۰۰، از ساعت ۱۱ الی ۱۲ با حضور  در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد)  و از طریق تلفن ۱۱۱، به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های شهروندان شریف هرمزگانی بودند.

 

یکی از موضوعات مهم مطرح شده،نصب علمک درب منازل و مجتمع های گازرسانی شده بود که مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان، افزود: توصیه من به کلیه شهروندان هرمزگانی که عملیات گازرسانی در محل زندگی آن ها در حال انجام است و یا انجام شده، نسبت به لوله کشی گاز در منازل خود از طریق نظام مهندسی ساختمان و انتخاب پیمانکار مربوطه، اقدام کنند و در محلاتی که علمک گاز نصب نشده،در کم ترین زمان ممکن، این امر توسط همکاران ما محقق خواهد شد.

 

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1400/03/30 - ٢١:٢٠
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 224

خروج




تصاویر منتخب